Ojsan, jag hade ju en blogg...

Oj, jag vet faktiskt inte varför jag har den här bloggen är ju inte speciellt bra på att uppdatera liksom. Och jag tror det knappt är någon som läser den. Men jaja jag har i alla fall nån stans där jag kan skriva av mig om jag behöver det;)

Kan ju säga att det har hänt massoooor!

Göteborg var kanon! köpte lite saker

- Jarovski pannband till Mille:D
- En väska
- Bling krage till tävlings skjortan
- Dressyrbollar som vi kallar dem, bling örhängen som i silver som jag ska ha på tävlingarna
- Ett skärp med bling

Köpte inte så mycket, hade inget större behov av nått annat känns som jag har det mesta:P Men som sagt lite bling inför tävlingarna blev det:)

Jag kommer knappt på vad mer som har hänt, det har hänt så mycket. Jo, förresten har tränat en del för John och en gång för Marcus Westergren. Vi tar honom till Jälla i stället för Tomas då han har börjat jobba:/
Har även tränat Linnea lilla D-ponny två gånger för John i Rånäs, jätte söt liten ponny med lite sprutt i. Lite kul att rida ponny fast kanske inget jag vill gå tillbaka till;)

Jag har haft stallvecka igen den här gången med Mimmi och några från ettan, det var nog den lättaste stallveckan hittills, skööönt!

Ja, asså jag kommer inte på vad jag ska skriva mer. Haha, satt och tänkte på massor med saker jag kunde skriva om innan men allt har liksom blåst bort nu :P

Ja, nu kom jag på en sak jag ska åka med Christian och hans familj till Italien i sommar:D:D:D:D:D:D:D
Och den 4 April är det 4 månader<3<3<3<3

Jahapp, nu blev det tomt igen.... Jag kanske ska praktisera hos John i 4 veckor i vår (om det blir nån vår). Det kommer bli nyttigt tror jag:)

Nä, nu ger jag upp. Allt har ju ändå blåsts bort så det blir inge bra skriver lite hoppigt och så.

Puss på er som läser!

// Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0