Skoooooola!

Sitter i skolan första dan idag:D är kul att träffa alla men att jobba kanske ni redan märker hur det går, har engelska just nu;)

Blev frisk typ i torsdags/fredags så då kom Christian hem till mig i fredags och har sovit hos mig till idag:) Vi var på Thun's i lördags, så nu har jag inga pengar kvar. Köpte en kort kavaj eller vad man ska kalla den, typ som en bolero jätte snygg:) och sen köpte jag ett par nya högklackar:D
Haha, Christian och jag gjorde popcorn med choklad i lördags också det gick ju bra:P

Red min häst i lördags och igår, red på ridbanan i lördags det var ganska mycket snö så han orkade så länge. Igår red jag ut en bit på vägen fram och tillbaka, busig häst vare. Travade även över ängen satan vad han löft på benen i snö gick ju knappt att rida lätt i travenX) Sen travade jag två varv runt området och stog i fältsits, jobbigt! Det kändes i benen. Måste börja träna och komma igång nu efter en för lång vila. Och nästa vecka är det stallvecka så då kommer han få stå igen, det suger. Och imorrn är det träning för John Hickey om det inte är svin kallt:S

Aja nu vill jag ha lunch, ska kolla om det inte är det snart:)

Puss

//Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0