Sjuk:(

Usch, så har man blivit sjuk, det suger:( Jobbade på Tilly igår med feber det var inte alls kul trodde jag skulle frysa ihjäl.
Idag skulle jag egentligen jobba på Jälla men det kändes inte som en så bra ide så ligger här hemma på soffan nu, blir väl till att titta på filmer idag. Nått som också suger är att jag, Mimmi och Thilda skulle bada badtunna hos Christian imorrn, men jag kan inte:(

Igår fick jag också reda på att John Hickey träningarna börjar nästa tisdag, min häst kan jag ju säga har inte gått så mycket de senaste veckorna så måste se till att bli frisk snart så jag kan rida honom lite mer innan.

Idag är det en månad med Christian :)<3<3<3



Puss

// Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0