Tiden går fort

Oj, det var ett tag sen jag skrev sist. Blir nog ett långt inlägg om jag ska skriva allt som har hänt.
Jag kan ju börja med att skriva att jag fyllde år i måndas :D äntligen 18!!!:D:D:D:D:D fick många bra och fina presenter. Eftersom jag inte har så mycket att göra just nu så tänkte jag skriva upp dem jag kommer ihåg;)

- 2dagars hoppkurs för Mikael Carlstedt
- Pengar
- Smycken och en klocka
- En sparbössa
- Godis
- Linne och en tjol
- Champangeglas
- En flaska vin
- En jättefin dikt från min underbara vän Therese
- Ett foto som va inramat
- Hårband
- En rosa liten ipod
- Skedar
- Blommor

Ja, nu har jag drygat mig med det, kan jag väl skriva om nått annat.

Hade stallvecka vecka 3 det är alltid lika kul att bo på elevhemmet med sånna underbara vänner som man har. Puss på er!

Till hästfroten då, jag har tränat för John Hickey två gånger, första gången var han helt galen, var nästan aldrig med alla fyra hovarna på marken samtidigt. Andra gången gick det bättre men har fått en del att träna på.

Selma min lilla söta ponny har dock fått fång:( Det känns lite tungt just nu för hon verkar inte ta medicinen så bra utan hon har nästan barablivit värre och värre. Hon blir ju trots allt 27år så hon är ju till ålderna men jag har haft henne sen jag var 6år. Jag hoppas inte på att nått under ska ske, vill inte att hon ska lida så när det har kommit till den värsta punkten och det inte finns nått mer att göra ska hon få somna in. Hon funnits länge för mig och jag har alltid vetat att hon inte kommer finnas där för alltid.

Nu har älsklingen kommit från duschen så måste sluta skriva nu.

Puss

// Madde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0