GLAAAAAAAAAD!:D

Idag är en sån där dag som allt känns toppen i mitt liv, jag har en underbar pojkvän som jag dock inte har fått träffa på en vecka, vilket suger, saknar honom jääätte mycket! På måndag hämtar mamma och pappa det vi har väntat på sen typ januari/februari:D Min häst var så jävla grym på tävlingen idag:D Oppe var jätte duktig idag när jag red honom på ridbanan:) Och jag har världens bästa sjävlförtroende nu i ridningen!:D

Dagens resultat från tävlingen:

110- 8 fel, två rivningar. Glömde typ att rida med benen;)

120- 4fel, en rivning. Våran första start i 120 och han var superfin! Jag var lite efter i ett språng så han fick inte upp bakbenen men annars kalasfin häst!!!!!!!:D

Har inget mer och skriva nu, det här är allt som finns i mitt huvud just nu:)

Puss

// Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0