Underbar helg!:D

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!! va bara tvungen att visa hur roligt jag har här för mig självXD vet inte varför, men sitter här och skrattar för mig självXD

Jag vill börja med och säga att kvällen igår var KANON!!!!!!!!! JUF fest. Den kunde ju ha slutat lite bättre för min del dock men jag hade askul fram tills då:D:D:D:D

Vad ska jag mer skriva då?

Hmmm... ja, idag har jag vart på tävling på förmiddan. Jag tävlade dock inte, bara Becka och min älsklings Mimmi!:D De var jätte duktiga båda två:D Sen när jag kom hem red jag ut en sväng på min söta häst, tack Mimmi för att du tvinga mig annars hade jag inte ridit men d kändes bra sen när jag väl kom upp i sadeln;) Ja, som sagt jag red ut på honom. Red en bit på grusvägen fram och tillbaka. Haha, jag höll på flyga av oxå. Kommer och galopperar ser grannen kommer och går i riktning mot mig och Mille. Fortsätter galoppera när det är ca 10-15 m mellan oss får Mille syn på honom. Slår på en tvärnit så jag flyger fram på halsen, det var nära men jag höll mig kvarX) Sen när vi ridit förbi honom gasade vi i en uppförsbacke, mitt i backen lägger han av världens bockning. Tur att vi red uppför backen annars hade jag flygit av som en fågel som störtar från ett träd utan vingarXD haha, bra jämnförelse där! Jag mår väldigt bra just nu och är väldigt glad!!!!!!!!:D

Och imorrn är det skola, JIIIPPII!!!HAHA, lät kanske lite konstigt där för en del. Men det är så kul att åka till skolan när man har sånna underbara vänner där! Börjar 10.05 med engelska sen slutar jag, lång dagX) men ska nog stanna kvar där ett tag, vad ska man göra hemma annars. Mocka och rida men det hinner man ju göra på kvällen sen så jag stannar nog kvar ett tag i skolan innan jag åker hem bara för att jag vill vara med er bästa vänner! <333

Nej, nu ska jag och syrran ut och ge hästarna käk sen ska jag gå och lägga mig:D

Puss på dig som läser det här!

Sov gott!<333

// FyllomaddeXD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0