Tandställning

Igår skrev jag inget, men jobbade på Tilly med syrran. Det var mycket som skulle göras, hästar som skulle byta boxar, mocka i andra stall, fodra unghästarna och massa annat typ dubbelt så mycket att göra än vanligt. Men nästa gång är det ungefär 33 boxar som ska mockas:O Igår var det 23, men som tur är så kommer vi vara 3 stycken då... men ändå-.-

Idag fick jag min tandställning, är faktiskt lite glad att jag äntligen har fått den:) Har väntat i ca 2 år minst, så det var på tiden. Men fick bara på den övre får på den nedre senare när allt annat har fixat. Är mycket som ska kollas innan men det orkar jag inte skriva nått om:P Kanske inte så kul att läsa hellerX)

Sen vare det skola började 10.05 fast jag kom runt halv 11. Hade först engelska, sen lunch och sen småförtagande. Förberett oss inför marknade som är nästa måndag, nu har vi snart äntligen fått hem några strumpor till marknaden:D

Imorrn är det ridning och traktorkörning, det ska bli myyyycket roligt:D

Puss <3

//Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0