Pluuuugggaaa.......

Tja, på dig/er som läser det här!:P

Var ju in till Uppsala igår och käka på kina och gick på bio med Becka, Mimmi, Thilda och Emil. New moon är ASBRA!!!!!! :D <3
Var hemma vid 1 inatt ställde klockan på 7, gick upp 20 över 7. Käkade frukost sen somnade jag igen på soffan och vaknade vid kvart över 8 av att mamma säger att vi ska ta ut hästarna. Så ut med dem sen in klä på sig och åka till skolan runt halv 10. Började 10.05. I skolan hade vi först engelska gjorde inget speciellt där. Sen vare lunch och sen småföretagare tills vi var klara. Vi gjorde faktiskt en hel del idag tycker jag, nu ska vi ba samla ihop ännu mera pengar så vi kan komma igång snart:D

Kan ju göra lite reklam här redan nu. Vi kommer sälja strumper från Celeset Stein, till att börja med ridstrumpor/knästrumpor i olika mönster. Är du intresserad av att köpa från oss sen när vi kommit igång, så är det bara att höra av er till mig, Mimmi Falk eller Mathilda Hamberg:)
M'n'M'n'M

Här kan du/ni se några utav mönstrena: http://www.celestestein.se/htm/monster.html

Usch, nej nu får jag sluta skriva här har massor med skolarbeten jag måste göra. Men det kanske kommer ett inlägg senare, vem vet?

Pusspuss<3

/ Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0