Paus i pluggandet

Ja, jag var tvungen att ta en lite paus nu i allt skrivande. Är i alla fall helt klar med pingvinprojektet nu:D Ska börja på ekahagen projektet nu...

Justja, jag glömde skriva det förr men jag körde bil idag för första gången:D HAHA! Det var från stallet till huset ca 50 meterXD haha, men jag lyckades i alla fall starta och köra iväg, ska nog övningsköra lite helgen fast jag inte har gått kursen än. Men man kan ju köra lite på våra små grusvägar så länge:P Måste tjata på pappa mer nu att jag vill gå den där kursen nu så jag kan börja köra nån gång. Blir ju 18 i februari och vill ju inte vänta för länge med att ta körtkortet heller. Man bor ju mitt i skogen så ett körkort skulle sitta fint:)

Nej, nu är min paus slut. Måste fortsätta nu.

Pusspuss<3

/Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0