Måste egentligen sova...

Ja, egentligen msåte jag gå och lägga mig nu för att jag ska orka gå upp halv 5 imorrn, oj då måste jag ställa min klocka på 4 har börjat med en ny ovana, att snosa en halvtimme lr mer:S X) Aja, det är tävling som gäller så då är det ingen fara:D
Idag var Becka och jag ute på en lååågn ridtur med Dagge och Oppe. Vi red i över 2 timmar. Men det var ju sånt härligt väder att man bara ville fortsätta rida ännu mer. Mille fick stå idag så han ska kännas extra fräsch imorrn:) Efter ridpasset på Oppe käka jag lunch och tog det lugnt en stund, sen vare bara ut till stallet igen och det var väl runt halv 4 tiden tror jag. Vid halv 5 sen dök våra nya grannars dotter upp, eller de bor inte där permanent än utan det har köpt ett hus som de håller på renoverar och ska flytta till sen. Så de kommer bara ut på helgerna. Men dottern är jätte söt Elsa heter hon och är 11år. Hon är ensam barn så när de kommer ut hit brukade hon inte ha så mycket att göra. Men det är det ändring på nu, för nu kommer hon hem hit och borstar och pysslar främst på Selma men även lite på Sara också. Hon kom som sagt runt halv 5 och gick inte förren jag var klar i stallet vid halv 7 tiden tror jag. Söt unge. Hon borstade och tvättade både Selma och Sara svansar, sen började hon borsta på grannens islänning också. Få se imorrn när vi kommer hem från tävlingen om hon varit här under dagen, hon har även lärt sig mockat Selmas box så få se om hon gjort det:)
Ja, så jag har varit med hästarna i stort sett hela dagen, som vanligt nästan inget ovanligt i alla fallX) Justja, kattungarna var ute idag för första gången, de tyckte detvar skit läskigt i början men sen blev det roligt. Då sprang de runt som två galna idioter. Trötta vart dem, för sen sov de som stockar båda tvåX)

Så har inget roligt att berätta idag heller, hmmm... Det kanske händer nått roligt imorrn på tävlingen som jag kan skriva om då:P Men nu är det läggdags för min del, sov gott! Puss på er! <3<3<3

//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0