Freeedag:D

Idag är det fredag, kom hem för en halvtimme sen mamma och jag har kört omkring i Uppsala för hämta hästtecken från tvätt och sedan köra de till en som kan laga demX)
Började 10.05 idag började med engelska vi gjorde inte så mycket där, några övningar där vi fick prata med varandra:P Sen vare lunch blev fil som vanligt för min del;) Men nu har jag en anledning till att jag bara kan äta fil, fast kan inte ha flingor i den så det är ju inte så gott:P Efter lunchen vare matte för min del, vi fick tillbaka våra prov som vi skrev igår, jag fick godkänt precis:D 7 gick gränsen på och jag fick 7X) jaja, det är godkänt i alla fall:) Efter matten hade jag körkortsteori där vi hade ett prov/test på de vi gått i genom, hade inte pluggat men skrev lite vad jag trodde så det blir säkert bra.

Ja, sen har jag inte gjort så mycket mer eftersom jag åkt omkring i Uppsala med mamma efter skolan:P
Förresten igår var det träning för Tomas det gick asbra, Mille har nog aldrig gått så bra på nån av framridningarna. Han kortade galoppen jättemycket, duktig häst, han har aldrig gått i sån kort galopp och han höll den länge utan att lägga av:D Sen hoppade vi mest ba gymnastikövningar och lite sånt, alla hästar blev väldigt trötta.

Ska jobba med ett projekt nu men det kommer förmodligen ett till inlägg senare.

Puss<3

/ Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0