FREEEDAG!!!!!!

Idag är det fredag, ärligt talat så tycker jag inte det är så roligt med helg. Jag brukar ha så tråkigt i mellanåt när det inte finns nått och göra, typ när man är klar i stallet och så. Men, men det kan ju vara lite skönt att kunna vara ute i stallet medan det fortfarande är ljust ute:)
Idag har det varit skolan som vanligt, alltid lika kul. Hade engelska B på morgonen men läraren var hemma med sjukt barn så det blev "eget arbete" ni kan ju tänka er hur det blev;) typ sitta och snacka. Började 10.05 så sen var det lunch vid halv 12. Efter lunchen sen vare dags för matte B, det är prov nästa torsdag så håller på och går igenom kapitlet en gång till bara för att vara säker på att jag kan det mesta, vilket det känn som jag kan. Jag är så smart!;) haha! Efter matten hade jag körkortsteori, den känns lite dryg att ha den på en fredag eftermiddag. Men det är väldigt bra att ha den då jag inte vill sitta och läsa den där boken hundra miljoner gånger för att behöva fatta nått.

Kom hem vid hlav 5 ungefär min kära mor kom och hämtade upp mig i skolan så kom hem snabbare:) Red min söta häst sen, red med mammas dressyrsadel på ridbanan. Gick hyfsat bra han var lite seg men det hade jag lite överseende med eftersom han hoppade så bra igår:)

Nu ska jag kolla på idol:D kanske skriver lite mer senare, annars ha en bra kväll! och sov gott sen när det är dags för att sova:)

PUSSAR! <3

//  Eran Madde Ferm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0