En dag i Globen:)

Heeejjj, mina kära läsare...eh, vilka de nu är?:P

Idag har mamma och jag vart till Globen och bara shoppat. Det är ju Horse show där men vi ville inte se nått av de som var där så vi åkte dit och shoppa lite i stället. Eller egentligen hade i inte tänkt åka dit men Tomas ringde igår och undra om inte vi kunde komma dit och gå omkring där med honom. Så då gjorde mamma och jag det, Becka skulle spela in en musikvideo:S jag vet, låter helt kans... hmm... musikvideo, ja jag hoppas jag får sen den sen när den är klar...
Köpte ia alla fall

- ett par nya ridstövlar, äntligen!:D
- en Equipe luva, matchar mitt Equipe schabrak.
- ett mysigt luddigt ländtäcke

Red förresten Mille imorse vid halv 8 visst är jag duktig som orkar rida så tidigt en lördag morgon?;) Red ut och han var jätte pigg när jag vände hemåt, det blev lite bockeli, bock, bockX)

Idag har jag även ätit riktigt mat både till lunch och middag för första gången sen i tisdags. Det var jäääätte gott!:P

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp och jobba imorrn-.-

Sov gott, puss<3

/ Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0