Imorrn är det fredag...igen!

Så har ännu en dag gått, ännu en dag på år 2009, det är inte långt kvar på det här året. Snart är det jul också, usch, tiden går så fort... Nu kom jag ju på att det är ju inte långt kvar tills lönen kommer, jobbade på Jälla tre dagar på lovet, undra hur mycket jag får för det?:P Jag har inte så mycket för mig just nu sitter och drygar mig mest bara, har tittat på några gamla bilder här på datorn. En del ska jag nog kasta, usch, man vill inte påminnas om en del:P
Idag har det varit skola som vanligt, hade ekologi på förmiddan, då vi jobbade med våra pingvinprojekt. Började måla på planscher idag, jag kom inte så långt med den för jag satt och skrev klart min text men när jag väl hade gjort det så fick jag se de andras texter och insåg att min var kanske lite för lång och inte så lättläst som deras va. Så måste skriva om det lite hemma till nästa vecka:P
Red min gulliga häst idag, han var jätte duktig. Hoppade en serie några gånger, då jäklar är han kvick i benen! Måste bara få han att bli lika kvick när jag hoppar på enkel hinder också. Men det kommer väl... På söndag är det tävling i Heby det blir 1m och 110:) Jag har ju sån bra koll, trodde tävlingen va på lördag så jag hade planerat upp ridning inför den. Så att jag hoppa idag så skulle han stå imorrn, han står alltid dagen innan tävling och det brukar vara bra när jag hoppat två dagar innan så han inte blir allt för uppspelt över att få hoppa heller. Men nu blev det ju inte så utan jag måste hitta på nått bra ridpass imorrn också, känner verkligen inte för att harva runt på ridbanan en dag till, i så fall tar jag nog dressyrsadeln och gör bara lite mer lösgörande. För ut kommer jag inte hinna förren det är mörkt är ju typ hemma vid 5 satt...

Nej, nu tror jag det får räcka med skrivande ska nog gå och sätta mig med min familj framför tvn en liten stund med en kopp te med mycket honoung i, sen ska hästarna ha mat och bums ner i sängen ska försöka somna lite tidigare idag. Har lycktas sova en timme för länge nu två dagar i rad. Har ju hunnit till skolan i tid men det är skönt att ta det lugnt på morgonen när man ska fixa med hästarna också.

Jaja, det kanske kommer ett inlägg imorrn igen. Pusspuss! <3

/ Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0