Bad day....

Usch, hittills har inte dagen varit så bra. Eller den började bra i skolan, men gick ba till 10.55 ungefär för hade en tandläkartid kl 11.50 så var tvungen att ta bussen som gick 11.05.Kommer till alunda sitter där och väntar fick vänta en kvart för länge-.- Åkte dit för att dra ut två tänder. Den första de drog ut fick de inte ut hela på då roten var typ spretig så de fick "gräva" bort de som inte kom med och sen sy 3 stygn på den sidan. den andra gick lättare den kom typ ut på en gång. Trodde jag skulle svimma, vart så yr...typist mig:P
Sen tog jag bussen till spånga där jag hade moppen, inte så kul att försöka fråga busschuffören vilket nummer de var på bussen, det syndes inte, när man hade två stora tussar i munnen och är fortfarande bedövad. Det är bara ett mummel som kommer framX) Väl vid moppen, vad händer inte då? Jo, moppen vill inte starta så där står jag i regnet helt blöt, moppen ville inte starta. Blodet från munnen började rinna ut ur munnen då jag blev så frustrerad att jag kändes hur pulsen ba pulserade ut mer och mer blod vid såren. Maskaran började också rinna då jag började grina över allt. Och inte nog med det så var jag så hungrig också hann ju inte äta lunch i skolan så att tålamodet var ju på 0, eller är fortfarand hungrig kan inte äta än på tag tror jag:S Så det var bara att börja gå den milen jag hade hem. När jag kommit några km ringer i alla fall pappa och säger att han fått tag på en granne, men han hade ingen bil så han kom med fyrhjulingen i stället. Halvvägs kom han så fick åka fyhjuling halva vägen hem:) 

Imorrn är det träning för Tomas, min häst har stått i 2 dagar och jag känner verkligen inte för att rida idag. Måste lösa det på nått sätt, Becka eller mamma kanske kan rida honom. För han måste bli riden idag och jag mår verkligen inte så bra just nu att jag kan göra det...:S  

Ska försöka svälja en ipren nu och sen försöka vila lite.

Pusspuss <3

/ Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0