Trööött

Tja! Min helg slutade i alla fall bra efter att den började lite sorgligt i fredas:/

I måndas hände inte så mkt i skolan vad jag kommer ihåg. Tisdags hade vi sista ridpasset, gick riktigt bra:D Snöa började oxå göra i tisadags, usch:( på eftermiddan hade vi traktorkörning, men det var bara Thilda som hade kvar vissa övningar. Så jag åkte med Thilda som sällskap och sen körde Mimmi runt och ploga lite. Kan väl säga kortfattat att Thilda var väldigt arg i mellan åt för att traktorn va så "störd". Haha! Men hon lyckades i alla fall med några saker:)
Igår var det en dryg dag i skolan, hade ingen lärare på fm men efetrsom det är snö ute så kommer jag inte till skolan på bussen själv. Och mamma hade ett möte halv 10 så åkte hem ifrån vid halv9. Ringer till Mimmi som ligger och sover på elevhemmet med Thilda. Går till dem lägger mig i sängen med dem. Så där låg vi 3st i en 90 säng och sov fram till 11 ungefär. Sen gick vi upp till skolan och käka lunch. Efter lunch hade alla 2or dans nere i gumpahallen. Va med lite i början sen blev det lite tråkigt så satte mig och kolla på ist:P

Efter skolan sen åkte jag, Thilda, Christian, Emil hem till Mimmi. Kallio kom även sen lite senare. Vi grillade ute, haha, mitt i december liksom. Haha, roligt vare, vi hade ingen tändvätska men bensin fungerar lika braXD haha!
Sen käka vi massa godis och titta på en film. Jag somnade dockX)

Idag då, vaknade hemma hos Mimmi. Svinkallt vare ute när vi väntade på bussen, trodde jag skulle frysa ihjäl och trött var jag oxå! Somnade på en gång i bussen. Käkade frukost i skolan, sen vare dags för lektion. Ekologi, vi tittade på Happy Feet, fast somnade där oxå efter ett tag. Skönt vare!
Efter filmen hade vi lite betyg snack och jag får Mvg i ekologi:D Så glaaaaad jag blev, trodde jag aldrig!!:D:D:D
Efter lunchen sen hade vi engelska där tittade vi oxå på film, fast det var Ice age 3 , hmm... somnade där oxå:P
Trött dag, juste tog nöffsprutan idag också så har lite ont i armen nu:/
Sista lektionen var matte, där gjorde jag ingenting försökte förstå mig på en grafritare men det gick inte så bra:P

HAHA, måste ba berätta. Har varit ensam hemma ett tag på kvällen så orkade inte laga mat. Tittade i kylen och såga att det fanns lite av min favorit yoghurt kvar så jag ba det kan jag ta. Häller upp allt som finns, inte så mkt men lagom för mig. Ställer tallriken under skåpet som jag skulle in i, öppnar det och poff sare. Där föll ett halvt paket med mjöl ut och ner i min tallrik med den sista youghurten. Glad jag blev då(inte)! Så det var ju ba att kasta alltihop och ta nått annat i stället-.- jag som hade sett fram emot den där yoghurten:P

HAHA, jaja, ska gå och lägga mig nu ska till tandis imorrn och spänna tandställningen och sen till skolan på avslutning:)

puss puss sov gott!

//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0