Kaaallt!

Usch, nu börjar det frysa på och imorrn ska det tydligen snöa:S usch, usch ,usch vill inte ha snööö!!!

Dagen har varit lika bra som den alltid är när man är i skolan med bästa 2a. Hade ridning på förmiddan vi hoppade bana, det var jätte kul!:D Hade Calypso, underbar häst, vill ha honom!
Sen på eftermiddan körde vi traktor, det gick faktiskt riktigt bra fast jag trodde det skulle gå åt skogenXD haha! Lyckades göra klart alla övningarna jag hade kvar så nu är jag klar med körningen:D Så behöver inte gå på de andra lektionerna men tänker nog göra det ändå bara för skoj skull. Haha, bondunge man är då!

Mamma hämtade mig i skolan. Red min lilla häst när jag kom hem, han tycker verkligen det är skit tråkigt att gå på ridbanan. Det tycker i och för sig jag med, men vi har inte så många alternativ satt det får bli så, ska rida ut i helgen så vi slipper banan.

Måste gå och vaxa mina tänder nu, får skav av tandställningenX)

Puss<3

//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0