Jobbat

Skrev inget igår, men det hände väl inte så mycket. Jag red både Oppe och Mille i ridhuset:) Haha, Mille va lite stollig när han stog i gången, vet inte hur han lyckades men har lyckades i alla fall bita sönder ena lindan i fram-.- X)

Idag har jag jobbat på Jälla med Denise, Mimmi och Becka. Kan väl säga så här att dagen började inte bra hemma med familjen. Becka började tjaffsa med mig och det slutade med att jag hade alla mot mig och pappa och Becka åkte till bussen utan mig.......................
Väl på Jälla är det ju soft kan ju säga, tog ut hästarna började mocka lite. Sen käka jag och Mimmi frukost, sen mocka klart och packa påsarna:P haha, allt möjligt kan hända när jag och Mimmi är i farten, kanske lite trötta också men kul har vi! X) <3

Va hemma vid 5 tiden, gick ut och fixa klart det mamma inte var klar med i stallet sen red jag Mille, tänkte rida Oppe också men hann inte. Mille fick gå ett dressyrpass idag igen, kan behövas:P



Julafton:)





Systrarna Ferm :)


Nu ska jag ner och kolla om det är något bra på tvn:)

Puss

//Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0