Jag har tråkigt.......!

Det är julafton och jag har typ lika tråkigt som jag alltid brukar ha på julafton-.- Sitter fortfarande hemma his mormor och morfar vi kommer sova var här. Sen är typ morfras kusin här eller nått sånt. Det är väl trevligt att träffa alla dem men det händer ju inte så mycket. De snackar ju inte direkt om så mycket som jga och Becka orkar lyssna på. Vi har väl typ tittat på tv:n halva kvällen, så alltså känns julafton som en helt vanlig kväll hemma hos mormor och morfar. Fast vi har ju fått julklappat :D

Det jag fick:

- En klänning
- En lite svart lack väska:D
- Lite smink+ borste
- 2 bh:ar
- En tröja, som är lite för liten sock-.-
-Presentkort
- Pengar:D
- Ett halsband
- Strumpbyxor
- En paradis ask

Sen fick jag ett jättefint halsband och örhängen av Christian i måndags:)<3

Ja, vad ska man hitta på nu då, det verkar inte va så mycket bra på tvn just nu heller. Becka och jag har lekt lite med kameranX) haha, det var kul! Men vi konstatera att min armar börjar bli fetaX)

Aja, puss på er!

//Madde





Kommentarer
Postat av: elin

God jul på dig Madde=)

2009-12-25 @ 00:51:39
URL: http://ellasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0