Jag är så glad:D

Min helg har varit helt underbar! Fredan har jag ju redan skrivit om och lite om lördagen. Åkte hem till Therese på kvällen och sov där till igår, vi hade lite lördagsmys, snacka skit och titta på film;D haha! Sen hem red och gjorde klart allr i stallet, red ut med min mor som red Oppe. Pigga hästar vare men det blev inga bocksprång den här gången;) Sen på runt 4 åkte jag till elevhemmet på Jälla där Thilda var, satt där och skrattade med henne och snacka en massa. Sen vidare in till stan för att träffa Christian:) Vi åt och gick på bio, såg 2012:)
Va hemma vid 1 på natten, något trött. Gick upp vid 6 imorse så var ganska seg, började inte förren10.05 men mamma hade ett möte kl 9 och vi kan inte åka moppe till bussen så hon måste typ skjutsa oss:P Så var i skolan typ hav 9 men gick till elevhemmet där Kallio var:D Satt där ett tag innan vi gick till skolan och träffa på Mimmi och Thilda:D

Första lektionen var engelska, ska jag vara helt ärlig så gjorde jag inget där. Men har svårt att koncentrera mig med en sån uppgift själv i skolan så jag gör den hemma i stället.

Sen efter lunchen började vi plocka fram inför UF-marknaden som började 14.00. Det gick ganska fort för mig, Mimmi och Thilda så vi dryga ut tiden med annat i stället:P Sen stog vi och sålde från 14.00 till 16.00. För sen var det midda, pytt i panna, mums... (not!)
Middan slutade 17.00 för sen var det dags att stå och sälja igen fram till typ halv 7. Gick till elevhemmet en stund sen för att vänta på pappa som kom och hämtade mig.

Ja, men dum som jag kan va så glömde jag min mobil på elevhemmet, så går ut genom ytterdörren, pang smäller dörren igen. Jag fick ba en konstig känsla precis då att jag saknar nog nått. Så ba "min mobil" samtidigt som jag går till bilen som pappa sitter och väntar i kollar jag igenom varenda ficka och i hela väskan. Men kunde inte hitta den, så ba kom jag på att jag la nog den på Mimmis väska när jag klädde på mig jackan. Så springer den sista biten till bilen, vänder ut och in på väskan en extra gång, tar pappas mobil och ringer miljoner gånger till min mobil. Men jag hade ju såklart ljudlöst på. Hade ju ingen nyckel till elevhemmet så kunde ju inte komma in där, annars hade jag ju gjort det från börjanXD inte kan jag varken Mimmis eller thildas nummer utantill, så jag ringer och ringer. Tillslut svarar Mimmi då har de hört min mobil vibrerat men inte kunnat förstå vart de kom från, tillslut såg de väl att de var min mobil som låg där på Mimmis väska. Så jag fick i alla fall tillbaka min mobilXD haha, världsligt!XD





Bara för att Thilda är min BÄSTA vän och jag tycker lite synd om henne! <3<3<3<3<3



Mina snygga Elvis- strumpor som jag hade på mig när vi sålde våra otroligt snygga strumpor! Inte så snyggt med rosa skor till dåXD
Säg till om någon vill köpa ridstrumpor, leggins, strumpbyxor i snyggt mönster. Vi har några hemma men kan även göra beställningar!

Nu ska jag fodra hästarna sen ska jag sova är jätte trött!

Pussar<3

// en MYCKET glad (men trött) Madde!:D

Kommentarer
Postat av: thilda

JAG ÄLSKAR DIG OCH DU VET ATT JAG BARA ÄR AVUNDSJUK MEN JAG ÄR GLAD FÖR DIN SKULL <3

2009-12-08 @ 13:58:41
URL: http://jensonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0