God jul igen!

Sitter hemma hos momor och morfar. Har käkat massor, men vår mormor är ju osm hon är, virrra till det lite;) haha, det börja med att när vi kom räcker hon fram mig ett paket här är klänningenXD haha, jag hade önskat mig en klänning. Mamma hade antagligen sagt åt mormor att köpa den men hon fatta inte att det skulle va som en julklapp typ men den var ändå inslagenXD haha!
Sen andra gången var när vi skulle käka mormor brukar alltid göra egna köttbullar, men idag när jag skulle ta såg jag att det inte var hennes utan köpta. Jag ba "mormor har du inte gjort egna köttbullar iår?" mamma ba "jo, men hon har bara gjort dem lite större". Haha, mormor trodde hon hade stekt på hennes köttbullar men det visade sig att hon hade tagit dem köpta och dem hade hon köpt till deras hundXD hhahahahaha, hennes låg fortfarande kvar i kylenXD ja, vi får se vad som händer sen då typ när vi ska öppna julklapparna om hon säger nått innan vi ens har hunnit öppna peketen. Det har ju hänt att hon har frågat "va tröjan bra?" när man inte ens har öppnat det paketetXD haha, nu blev ett inlägg om min mormor typXD

Idag på dan har jag i alla fall ridit Oppe och Mille, Becka tog lite kort men kan inte lägga upp några än:P

Nej, nu ska jag se om vi ska öppna paketen;)

Pussss

//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0