GOD JUL! :D

God Jul, kan man ju säga nu för nu är det julafton:)

Och jag mår jätte illa:S Skulle kanske må bättre om jag gick och la mig och sov ett tag men är liksom inte trött längre. Jag har heller inte slagit in julklapparna än men det får jag väl göra sen när jag vaknar antar jag orkar inte just nu.

Kan väl skriva om min dag så länge. Mockade alla boxar idag(6st) sen red jag Mille, Oppe och Dagge:) Fast det blev inga långa pass då ingen av dem är riktigt igång. Men med Mille som inte har stått lika länge som dem andra galoppera jag lite med i snön på ängen. Och gissa om han tyckte det var kul, det blev ju några bock- och luftsprång. Men han gör dem fortfarande ganska mjuka och har huvudet uppe så det är ganska lätt att hålla sig kvar. Men lär han sig ta ner huvudet, då blir det inte lika kul:S X)

Det har typ min dag bestått utav, vart i stallet, ätit, suttit vid datorn och tvn. Kul! Eller det är kul att vara i stallet och så men det är lite tråkigt när man är själv hela tiden och när man måste skynda sig med vissa saker innan det blir för mörkt. Vill ha typ höst, med svala, långa ljusa kvällar:)

Längtar as mycket till nyår!!!!!!!!:D:D:D:D:D<3

Nu har jag inte så mycket mer att skriva.

PUSS och sov gott!

//Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0