Begravning:'(

Idag har jag varit ledig från skolan för att vi har varit på begravning av farfar:'( Inte kul, har aldrig varit på en förr heller. Trodde jag skulle kunna hålla tillbaka tårarna för jag har inte gråtit så mycket över det de senaste veckorna. Men när vi kom dit där alla var samlade började de komma på en gång. Det blev ännu jobbigare sen när vi var där inne, vet inte hur mycket papper jag gjorde av med men mycket blev det. Sen åt vi lite och pratade med kusinerna det är så sällan man träffar dem, det är alltid kul att träffa dem men idag var det lite blandat.

Var hemma vid halv 5, gick ut och mockade på en gång och fixade klart allt. Red inte. Justja igår var det ju träning och det gick jättebra!:D Min häst var helt galen i början, hoppa och for omkring som en galning. Tomas ba "jag som precis stog och skröt om att han är sån lugn och cool häst" haha, det fick han ta tillbaka;)

sitter och väntar på att maten ska bli klar, sen ska jag hem till Christian:)<3333

Sov gott farfar, saknar dig men vi ses sen igen!

//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0